STRUKOVNA UDRUGA KRIMINALISTA

Sjedište: Avenija Gojka Šuška 1, 10040 Zagreb
E-mail:krimudruga@gmail.com
IBAN: HR5423600001101791164

MEĐUNARODNI SIMPOZIJ: „Operativno-komunikacijski centar policije - komparativna analiza rada i organizacije bavarskog i hrvatskog modela“

Objavljeno: 17.02.2016.
Dana 12. 2. 2016. godine u prostorima Policijske akademije, Visoke policijske škole u Zagrebu održan je međunarodni simpozij pod nazivom „Operativno- komunikacijski centar policije - komparativna analiza rada i organizacije bavarskog i hrvatskog modela“. Simpozij je organiziran u suradnji Strukovne udruge kriminalista, Policijske akademije i Zaklade „Hans Seidel“.Povod za održavanje međunarodnog simpozija je aktualna reforma rada i tehnološko osuvremenjivanje Operativno-komunikacijskog centra policije i nastavno na to želja Strukovne udruge kriminalista da doprinese spomenutoj reformi komparativnom analizom hrvatskog i njemačkog modela zorno prikazana u stručnom radu autora i naših članova gosp. Bone Rajića i gosp. Davora Štrka; „Operativno- komunikacijski centar policije-komparativna analiza rada i organizacije bavarskog i hrvatskog modela“,objavljenom u stručnom časopisu „Policija i sigurnost 2/15“.

Ispred organizatora skupu su se obratili gospođa Danijela Petković mag.iur. pomoćnik načelnika Policijske akademije za međunarodnu suradnju i dr. sc. Klaus Fiesinger, regionalni direktor Zaklade „Hanns Seidel“ za jugoistočnu Europu . Uvodno predavanje pod nazivom „O subjektivnoj tehnici u radu Operativno-komunikacijskog centra“ održao je prof.dr.sc. Duško Modly predsjednik Strukovne udruge kriminalista. Program simpozija vodio je i moderirao gosp. Davor Posilović univ.spec.crim., predsjednik Izvršnog odbora Strukovne udruge kriminalista.

Prikaz rada Operativno komunikacijskog centra u policijskoj upravi Schwaben Nord, Augsburg, Njemačka dao je gosp. Robert Maschke policijski savjetnik, voditelj Operativno-komunikacijskog centra policije a Operativno-komunikacijskog centra u Policijskoj upravi zagrebačkoj gosp. Bono Rajić, pomoćnik voditelja Operativno- komunikacijskog centra. Nakon održanog predavanja i komparativnog prikaza dvaju modela rada uslijedila je otvorena stručna rasprava u kojoj se pokušalo dati odgovore na neka temeljna pitanja :

- da li je organizacija rada hrvatskog OKCP-a sadržajno zadovoljavajuća,
- postoji li potreba za izmjenama ili djelomičnim dopunama organizacijskih
- postoji li potreba i koje su mogućnosti implementacije „dobre prakse“ iz dovoljno fleksibilna i primjenjiva u svakodnevnoj policijskoj praksi? struktura u cilju veće učinkovitosti policijskih službenika? načina rada operativno-komunikacijskog centra policije PU Schwaben Nord

Održavanje ovog simpozija izazvalo je velik interes te je istome nazočilo stotinjak policijskih službenika Operativno-komunikacijskih centara, načelnika, i rukovoditelja iz više Policijskih uprava te brojni profesori, nastavnici i predavači iz Visoke policijske škole i Policijske škole „Josip Jović“.

Pregled izlaganja prof. dr. sc. Duška Modlya vezano za Ulogu "subjektivne tehnike" u radu OKCP-a možete vidjeti na linku ovdje

Fotogalerija